onsdag, oktober 24, 2012

Avokadopastan

Tänk att ett recept på en avokadapasta kan få persiljan och avokadon att ta slut i närbutikerna!
Receptet, som både HS och HBL har skrivit om, kommer från boken Safkaa och det ursprungliga receptet hittar ni på Hannas blogg här. 

På Stockmann har man förstått sig på trenden och placerat alla ingredienser som behövs runt ett bord genast när du kommer in i delikatessen. De har till och med printat ut färdiga recept åt dig. 

Jag måste ju absolut haka på trenden och testa pastan för att förstå hypen bakom rätten.


Min provkanin S gav pastan 9,5 av 10 möjliga. Jag kommer inte ihåg att nån rätt skulle ha fått så många poäng tidigare så ni kan förstå att den var god!

3 kommentarer:

  1. Där ser man - enkelt ÄR gott!

    SvaraRadera
  2. Fast - om jag skall testa den, måste det bli glutenfri pasta. Undrar hur många poäng den får?

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig testat glutenfri pasta, men månne det inte blir lika gott! :)

    SvaraRadera